Mielőtt belevágnék, fontos elmondanom, hogy cirka 500 nappal ezelőtti az utolsó bejegyzésem itt. Ezt az oldalt picit elhanyagoltam, de más projecten dolgoztam - az életem alakítgatásán. Nincs gond, eddig egész jól működik, pénzt gyűjtögetek, tervezgetek és persze tanulok ezerrel. Viszont gondolataim - amiket meg is osztanék és megvitatnék - eddig is voltak, így visszatértem, és meglátjuk, sikerül-e olyan témákat találnom, amelyekben ti is érintettek vagytok, amik titeket is érdekelnek. Nos, kezdjük el folytassuk...

Éééés...Egy részlet a mondanivalómból, mert már elég fáradt vagyok folytatni, de a bevezetésből le lehet szűrni milyen lesz a sztori.

Választás (részlet)

Vannak történetek, amelyek az emberek legféltettebb titkai tárják fel. Ezért ezeket nem nevezhetjük igazán titkoknak, azok általában csendben pihennek és várakoznak a beteljesedésükre – a kinyilatkoztatásra. Ez nem történhet meg, ezért titok. A titok egy megtörtént eset lakatja. Ládikója. Vagy kelepcéje. Attól függ mi a titok tárgya. És kinek mennyit jelent. És persze, hogy mit is takar

Nos, ezért nem fogok titokról írni, mert ha valóban az lenne, nem írnám le. Az az enyém, meg még talán másé is, aki osztozik abban.

Volt egy időszak, amikor azt hittem, ha megpróbálom megszüntetni a régi egyenlőtlenségeket, azokkal lezárok egy kérdőjeles egységet. Azonban rá kellett jönnöm, hogy a régi egyenlőtlenségek lezárása szüli meg az újakat. Tipikus. Bármit megtennél egy megoldásért, s amint beleszakadsz egy megoldás létrejöttébe, az új helyzet meglep egy új kérdéssel: és most mihez kezdesz? Minden megoldás, valaminek a megoldását zárja le és nyitja meg. Ez olyan, mint a születés: apró vagy, aztán idősebb, majd még idősebb. A helyzetekhez nősz fel, a felnövés pedig új helyzeteket szül. Hülye példa lehet, de szerintem tökéletes.

Na, így kezdj hozzá bármihez is. Ha normális világban élnénk, azt mondanám, hogy ez természetes, de mivel a világon mindannyian osztozunk, így azt kell mondjam – kérem a részemet. Nem azt, ami járhatna akaratomon kívül, hanem azt, amibe beleteszek és jó nekem. Ha nekem jó, neked is az lesz hidd el, mert azt akarom. Én egy ilyen srác vagyok.  Szóval a titok érdekes dolog, de azt hagyjuk békén. A következő történet nem rólam szól majd, de akár én is lehetnék a részese. De akár te is, mert ugye osztozunk a világon. Ami velem történik meg, az megtörténhet veled is, mert képes vagy a választásra.

Hogy jön ez ide? Kérem, úgy, hogyha a választást úgy határozzuk meg, mint a másként való cselekvés képességét. Képesnek kell lenned a választásra. Ha nem nősz fel a feladathoz, nem választhatsz. Vagy választhatsz, de két rossz közül. És a jobbik rosszat választod. Mindegy, nem ez a lényeg. De azért leszögezem, nem léteznek igazi indokok a választásra, mint ahogy nem létezik tökéletes cél sem, csak az út képe él bennünk, mint lehetőség. Tehát a választás nem létezik, hanem TE LÉTEZEL. Te vagy maga a választás. Na puff.

Szóval, ha ugyanazt választottuk, akkor pipa, jó olvasást. Ha nem, akkor figyelj, mert később szembetalálkozhatsz a történettel…


(folytatás következik...)

A bejegyzés trackback címe:

https://monddmerre.blog.hu/api/trackback/id/tr835087553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása